Το κυκλάμινο πάει στα βουνά...
Η Κατερίνα ξέρει που θα βρει φίλους και γνωστούς, όπως ξέρετε κι εσείς που θα βρείτε εκείνη. Βουνό με βουνό δεν σμίγει!
Σας ευχαριστώ όλους σας! ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ! ΚΑΛΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ!

Δευτέρα 2 Φεβρουαρίου 2009

Η Αστοριανή, Ελληνίδα, Γιώτα, ταλαντούχα ποιήτρια και όχι μόνο!

Την Γιώτα, την Αστοριανή την γνώρισα τελευταίως. Μάλιστα λυπήθηκα τότε, που ήρθε στη ζωή μου τόσο αργά. Για καλή μου τύχη το κυκλάμινο πήρε "παράταση", κι έτσι μπορώ να την γνωρίσω περισσότερο. Ξεκίνησα απ' το προφίλ της. Πολλά τα ταλέντα και οι γνώσεις της.
Κι εγώ δεν την ήξερα! Πόσους αλήθεια δεν γνωρίζω ακόμα!
Ας είναι!
Ξεφυλλίζοντας το μπλογκ της, πολλά θα μπορούσα να "κλέψω", αλλά προτίμησα τον έρωτα!
Για απόψε!
Αλήθεια, Γιώτα! Το μπορώ; Μου επιτρέπεις;

************

Αστοριανή
Φύλο: Γυναίκα
Τόπος: Westbury : New York : Ηνωμένες Πολιτείες


Για Μένα
Αδειούχος Καθηγήτρια Αγγλικής Φιλολογίας, Καίμπριτζ, Αθήνα, και άλλα από Ν.Υ και Σικάγο. Λογίστρια (Ν.Υ., Μόμπιλ-Όιλ). Πρώην μεταφράστρια-υπεύθυνη της 3ης σελίδας για τοπικά και διεθνή νέα, στην εφημερίδα "'Εθνικός Κήρυκας" , αρθρογράφος. Θεατρογράφος "μακράς θητείας" και παρουσιάσεων κυρίως στην Ομογένεια της Ν.Υ., με τιμητική συνεργασία πολλών φορέων ως και της Ομοσπονδίας Ελληνικών Σωματείων Μείζονος Ν.Υ. Ιδρύτρια-υπεύθυνη Διεθνούς Εταιρίας Θεατρικών Συγγραφέων,(Ν.Υ.1999, ανά διετίαν δραστηριότητες, κυρίως στην Ελληνική Μυθολογία, επισκέψεις σε Δημόσια Σχολεία κ.λ.π), Μέλος διακεκριμμένων λογοτεχνικών Εταιριών-Συλλόγων στην Ελλάδα ως οι Εταιρία Ελλήνων Λογοτεχνών, Π.Ε.Λ., Δ.Ε.Ε.Λ., των National League of American Pen Women, Poetry Forum, Shelley Society, of New York, πρώην μέλος του "Κάμερα Κλαμπ, Φλάσσιγκ, Ν.Υ." με δίγλωσση ποίηση σε μοναδικές φωτογραφίες, κ.λ.π.
Ενδιαφέροντα
Λογοτεχνία
Τα ιστολόγιά μου

ΑΣΤΟΡΙΑΝΗ

ΕΡΩΤΑΣ

-Μαμά, Τί είναι Έρωτας;
Ρώτησε το αγόρι που χθες το βράδυ φίλησε πρασινομάτα κόρη.
Χαμόγελο αινιγματικό στης μάνας του τα χείλη:
-Για δες τον! ούτε δώδεκα,
κατσίκι του Απρίλη,
και να ρωτά για έρωτα!
Τί να του απαντήσει;
Με πόσα λόγια πειστικά τον έρωτα να ντύσει,
αφού κι αυτή δεν έμαθε έρωτας τί σημαίνει
με χίλια τόσα όνειρα που ήταν φορτωμένη!
-Αγόρι μου, ψιθύρισε,
ο Έρως είναι... Τέρας!
Μα, θα στα πει καλύτερα,
σε λίγο ο πατέρας.
(Εκείνος, ξεροβήχοντας, με το βαρύ του ύφος)
-Αλήθεια λέει η μάνα σου!Ο Έρως είναι... τύφος!
Σαν Τέρας; Χίλια πρόσωπα! Σαν... Τύφος; Σε τρομάζει!
Σε βρίσκει απροετοίμαστο; Σε λιώνει. Σε δαμάζει.
Άλλες φορές, είν' όνειρο...
Σ' άλλες φορές, γλυστράμε...
Μα τώρα, πες στη μάνα σου,
τί έφτιαξε να... φάμε
γιατί δεν είδα νηστικό έρωτα να χορεύει...
και, μάθε,
ο πατέρας σου ποτέ δεν χωρατεύει!
Την άλλη μέρα, το παιδί άφησε το θρανίο.
-Εγώ,θα βρω εξήγηση,
δίπλα, στο καφενείο...
Ρώτησε κάποιο νεαρό
που έπινε μια μπύρα:
-Εσύ, που πίνεις μοναχός,
θάχεις μυαλό, και πείρα.
Πες μου: Τί είναι έρωτας;
Μου είπαν είναι Τύφος.
Αρρώστεια. Τέρας, άγριο...!
-Μικρέ μου! Με τί ύφος
μας βάζεις ερωτήματα
προτού να μεγαλώσεις!
Ο έρως είναι καρπαζιά,
αν το μυαλό θολώσεις...
Η σερβιτόρα, γέλασε.
-Έρωτας είναι χρήμα!
Δίχως το φιλοδώρημα,
εγώ δεν κάνω βήμα!...
Κι ο γέρος, που τους άκουγε:
- ... Έχεις πολλά να πάθεις...παιδί!
Γύρνα στο σπίτι σου...
Όταν σε βρει,
ΘΑ ΜΑΘΕΙΣ....

... Ερωτευμένοι του... Χθες και του Σήμερα, με τη καρδιά ή και με το νου...
Σας περιμένω, αν τολμάτε!!!
Υιώτα