Το κυκλάμινο πάει στα βουνά...
Η Κατερίνα ξέρει που θα βρει φίλους και γνωστούς, όπως ξέρετε κι εσείς που θα βρείτε εκείνη. Βουνό με βουνό δεν σμίγει!
Σας ευχαριστώ όλους σας! ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ! ΚΑΛΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ!

Σάββατο 28 Φεβρουαρίου 2009

Κρίσεις πανικού!

Έλα να διαχειριστούμε την δική μου, κυρία ψυχολόγα μου!

Μέσα σε πολύ μικρό διάστημα, ας πούμε πεντάμηνο, κλείστηκα τρεις φορές μέσα σε ασανσέρ, μόνη μου! Την πρώτη φορά την ξεπέρασα. Άντε και την δεύτερη! Μετά, στην τρίτη, έχω πάθει ένα κάτι...

Τι να κάνω;

Να πηγαίνω με τα πόδια;

Να μπαίνω πάντα με παρέα;

Ή να παίρνω κανένα χαπάκι λέτε, πριν μπω;

Για καλύτερη ενημέρωσή σας, και οι τρεις ήταν σε διαφορετικά ασανσέρ.

Η πρώτη σε μεγάλο Νοσοκομείο της Αθήνας. Ήταν και ατσάλινο! (Έκανα ώρες να συνέλθω)

Η δεύτερη σε μία πολυκατοικία του Βόλου! (Τσίριξα και μ' άκουσαν)

Η τρίτη σε κλινική του Βόλου. (Ίσως απ' την ταραχή μου για τον ασθενή, να πάτησα εγώ πολύ μπροστά το πόδι μου. Δεν παίρνω κι όρκο! Πάντως τυχαία με κατεβάσανε.

Η τέταρτη ήταν με παρέα και μου κάνανε πλάκα, αλλά εμένα μου πάει... ΝΑ!

Κάποια υποστήριξη, ίσως...

****

Περιοδικό Ταχυδρόμος

Ψυχολόγος Μαρίζα Στ. Χατζησταματίου