Το κυκλάμινο πάει στα βουνά...
Η Κατερίνα ξέρει που θα βρει φίλους και γνωστούς, όπως ξέρετε κι εσείς που θα βρείτε εκείνη. Βουνό με βουνό δεν σμίγει!
Σας ευχαριστώ όλους σας! ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ! ΚΑΛΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ!

Παρασκευή 20 Φεβρουαρίου 2009

Αλυσίδα που δεν σπάει

Όπα! Αυτό το έσβησα κατά λάθος! Το βρήκα στην αλυσίδα! Τι σχέση έχει, δεν το ψάχνω!
Πάντως είναι καλό!

Σήμερα δεν δουλεύω, αλλά δεν μπορώ να μπω στο πηγάδι μου!!!
Άλλωστε είναι τόσο γύρω και δίπλα μου...
Θέλοντας και μη, σύντομα θα μπω...
Γι' αυτό και το μυαλό φεύγει για αλλού...
Εκεί που πετούσε θυμήθηκα στους φίλους μου και μετά θυμήθηκα ένα τραγούδι που χόρευα μικρή στα πανηγύρια του χωριού μου (καλά! Γεωργία, άσε το μελανούρι!)που έλεγε:
"Αλυσίδα που δεν σπάει, η αγάπη μας κρατάει..."
Μετά θυμήθηκα την αλυσίδα των φίλων και μετά κατέληξα:
"Άρα και όλοι φίλοι μεταξύ μας!"
Μετά έψαξα για το τραγούδι μου στον γκούγκλη μου και στο γιουτούμπα μου, τίποτα!
Βρήκα παραπλήσια, κοντά και δίπλα.
Κάτι σαν το πηγάδι μου...
Εγώ όμως θυμάμαι την σταθερή και γερή αλυσίδα μου στα μπλογκ!!!
ρίντερ

άλεφ

εαρινή

Ιουστίνη

Στράτος

Αστοριανή

Διονύσης και όλο το Φανερό Σχολειό

Φωτεινή

Ντακάκης

Ελευθερία

(Η σειρά βάση γνωριμίας, όχι αγάπης ή εκτίμησης ή αλφαβητικά, για να μην παρεξηγιέμαστε!)