Το κυκλάμινο πάει στα βουνά...
Η Κατερίνα ξέρει που θα βρει φίλους και γνωστούς, όπως ξέρετε κι εσείς που θα βρείτε εκείνη. Βουνό με βουνό δεν σμίγει!
Σας ευχαριστώ όλους σας! ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ! ΚΑΛΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ!

Τετάρτη 25 Φεβρουαρίου 2009

Τελετές ενηλικίωσης Κώστας Ακρίβος

Τελετές ενηλικίωσης

Κώστας Ακρίβος


ΜΕΤΑΙΧΜΙΟ

Στα υπόψιν!
Τον Κώστα Ακρίβο τον είδα στην εκδήλωση του Μάνου Ελευθερίου. Συμμετείχε κι εκείνος για την επιτυχία αυτής της εκδήλωσης.
Καθόμουνα ακριβώς πίσω του, μα ντράπηκα να του συστηθώ. Ένιωσα τύψεις, έσκυψα το κεφάλι και έφυγα. Έτσι απέφυγα κι άλλους, ενώ θα ήθελα πολύ να τους συγχαρώ και να τους σφίξω το χέρι.
Συγγνώμη κύριε Ακρίβο μου και όλοι οι Βολιώτες συγγραφείς και ποιητές!
Να είμαστε καλά, στο μέλλον!
Επί τη ευκαιρία
Τόσον καιρό το κυκλάμινο δεν έκανε τίποτα για τον Βόλο. Δεν ήταν στις προθέσεις μου, όμως.
Το έχω εξηγήσει σε αρκετούς. Λίγοι όμως μπορούν να καταλάβουν πως δεν προλαβαίνω κι ότι δεν είμαι Τιραμόλας!
Κάποια στιγμή πρέπει και να κοιμηθώ και να βρω λίγο τον εαυτό μου. Πέρα απ' το ότι δουλεύω πάντα απογευματινά (πέρα απ' τα ξενύχτια και τα τρεχάματα που είχα τον τελευταίο χρόνο με τα πεθερικά μου και τα Νοσοκομεία) και δεν μπορώ να παρακολουθήσω καμιά εκδήλωση.
Κάποιος με ρώτησε κι αν πληρώνομαι γι' αυτή την σελίδα!
Πώς να εξηγήσω πως το μεράκι για ανάσες δεν πληρώνεται;
Και πόσοι άραγε θα το πιστέψουν και θα το καταλάβουν;
Το μόνο που σκέφτεται ο καθένας είναι:
"Κάποιο κέρδος έχει αυτή!"
Ναι! Κέρδισα πολλή αγάπη από φίλους και ιδιαίτερα απ' τους ξένους, που μου κάνουν παρέα στα ξενύχτια μου!
Κερδίστε κι εσείς! Μπορείτε!