Το κυκλάμινο πάει στα βουνά...
Η Κατερίνα ξέρει που θα βρει φίλους και γνωστούς, όπως ξέρετε κι εσείς που θα βρείτε εκείνη. Βουνό με βουνό δεν σμίγει!
Σας ευχαριστώ όλους σας! ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ! ΚΑΛΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ!

Πέμπτη 19 Φεβρουαρίου 2009

Πως το τρίβουν το πιπέρι;





Πώς το τρίβουν το πιπέρι ( Ήπειρος )
πηγή

Στίχοι: Παραδοσιακό

Μουσική: Παραδοσιακό

Πώς το τρί- βλάχα μου καλή,
πώς το τρίβουν το πιπέρι;
Πώς το τρίβουν το πιπέρι
του διαβόλου οι καλογέροι;
Με το γό- βλάχα μου μωρή,
με το γόνατο το τρίβουν.
Με το γόνατο το τρίβουν
και το ψιλοκοπανίζουν.
Άιντε για σκωθείτε παλικάρια
με σπαθιά και με χαντζάρια.
Με την μύ- βλάχα μου μωρή,
με την μύτη τους το τρίβουν.
Με την μύτη τους το τρίβουν
και το ψιλοκοπανίζουν.
Άιντε για σκωθείτε παλικάρια
με σπαθιά και με χαντζάρια.
Με την γλώ- βλάχα μου μωρή,
με την γλώσσα τους το τρίβουν.
Με την γλώσσα τους το τρίβουν
και το ψιλοκοπανίζουν.
Άιντε για σκωθείτε παλικάρια
με σπαθιά και με χαντζάρια.
Με τον κώ- βλάχα μου καλή,
με τον κώλο τους το τρίβουν.
Με τον κώλο τους το τρίβουν
και το ψιλοκοπανίζουν.
Άιντε για σκωθείτε παλικάρια
με σπαθιά και με χαντζάρια.
Με τον πού- βλάχα μου καλή,
με τον πούτ.. τους το τρίβουν.
Με τον πούτ.. τους το τρίβουν
και το ψιλοκοπανίζουν.
Άιντε για σκωθείτε παλικάρια
με σπαθιά και με χαντζάρια.
*****

Το άκουσα απόψε και σε θυμήθηκα...

Πού είσαι ρε μάννα, να μου το χορέψεις;