Το κυκλάμινο πάει στα βουνά...
Η Κατερίνα ξέρει που θα βρει φίλους και γνωστούς, όπως ξέρετε κι εσείς που θα βρείτε εκείνη. Βουνό με βουνό δεν σμίγει!
Σας ευχαριστώ όλους σας! ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ! ΚΑΛΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ!

Δευτέρα 2 Φεβρουαρίου 2009

ΣΤΟΠ! Στάση Γλάρων!






Μέσω του γκούγκλη έπιασα πουλιά.

"Για σένα αγάπη μου!" Που λέει και ο Ζακ Πρεβέρ!

(Τι σου είναι η έκτη αίσθηση!)

Δεν θα τα φυλακίσω όμως, όπως τους γλάρους μου.

Γι' αυτό STOP!
Είδηση:

Στάση γλάρων η Ιάσωνος, από προχθές!
**********
Κι επί τη ευκαιρία:

ΖΑΚ ΠΡΕΒΕΡ

ΓΙΑ ΣΕΝΑ ΑΓΑΠΗ ΜΟΥ
Πήγα στην αγορά με τα πουλιά
Κι αγόρασα πουλιά
Για σένα αγάπη μου
Πήγα στην αγορά με τα λουλούδια
Κι αγόρασα λουλούδια
Για σένα αγάπη μου
Πήγα στην αγορά με τα σιδερικά
Κι αγόρασα αλυσίδες
Βαριές αλυσίδες
Για σένα αγάπη μου
Και μετά πήγα στην αγορά με τους σκλάβους
Και σ’ έψαξα
Αλλά δε σε βρήκα αγάπη μου