Το κυκλάμινο πάει στα βουνά...
Η Κατερίνα ξέρει που θα βρει φίλους και γνωστούς, όπως ξέρετε κι εσείς που θα βρείτε εκείνη. Βουνό με βουνό δεν σμίγει!
Σας ευχαριστώ όλους σας! ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ! ΚΑΛΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ!

Τετάρτη 1 Απριλίου 2009

Αυτό είναι το ΜΕΓΑΛΟ ΚΕΡΔΟΣ ΜΟΥ!

Να τα βράσω και το κέρδος και το χρήμα!
Τι να το κάνεις όταν κάποιοι άνθρωποι ανταλάσουν με άλλο είδος την αγάπη τους;
Αν ζούσε ο Στέλιος ο Καζαντζίδης, ο Μεγάλος και ανεπανάληπτος, θα έλεγε:
"Αυτά είναι τραγούδια, φίλοι μου! Αυτά είναι τραγούδια!"
Κι αν το κυκλάμινο είχε φωνή, θα φώναζε:
"Αυτά είναι το χρήμα, φίλοι μου! Αυτά!"
Γιώτα μου, τι να σου πω;
Και μόνο που αφιέρωσες τόσο πολύτιμο χρόνο για μένα, πέρα απ' την απειρία σου και τα πειράματά σου, κι αυτό από ευγνωμοσύνη για πέντε βιαστικές, χαζές φωτογραφίες μου, αυτό δείχνει και τον χαραχτήρα σου!
Χαίρομαι τόσο πολύ που σε γνώρισα και που συμβαδίζει η πέννα σου με την ψυχή σου!
Ότι λέγαμε στον άκαμας νωρίτερα!
Πάντως, αν κάποτε πεθάνω ξαφνικά, αυτή η φωτογραφία είναι όλη μου η ζωή! Την θέλω ακόμα και στον τάφο μου! Έχω δίπλα μου και κρίνους άσπρους....
Είναι η Κατερίνα στο καμπαναριό του Άθωνα της Ζαγοράς, ημέρα γενεθλίων μου, τότε που βρήκα τα Αυγουστιάτικα κυκλάμινα και πάνω απ' το κεφάλι μου η καμπάνα!
Τα κυκλάμινα λείπουν, μα αυτά είναι πάντα χαμηλά...
Πρέπει να σκύψεις για να τα δεις.
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ, Γιώτα μου και εύχομαι ΥΓΕΙΑ, ΕΥΤΥΧΙΑ και ΕΠΙΤΥΧΙΑ σε σένα και στην οικογένειά σου!
Ότι καλύτερο έχει ο Θεός, να σου το δώσει και γρήγορα!