Το κυκλάμινο πάει στα βουνά...
Η Κατερίνα ξέρει που θα βρει φίλους και γνωστούς, όπως ξέρετε κι εσείς που θα βρείτε εκείνη. Βουνό με βουνό δεν σμίγει!
Σας ευχαριστώ όλους σας! ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ! ΚΑΛΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ!

Τετάρτη 1 Απριλίου 2009

ΑΥΞΗΣΗ ΚΕΡΔΟΥΣ

Μέρες έλλειψα.
Πάω από συνήθεια να πατήσω στο γνωστό σημείο την εντολή "Προβολή Ιστιολογίου" στον πανόπτη και αντ' αυτού με μπερδεύει η εντολή "Αύξηση Κέρδους"!
Έλεος!
Δεν γράφουν όλοι για το κέρδος!
Δεν είναι στη ζωή όλα ένα κέρδος!
Δεν μπορεί να μου πληρώσει κανένας τις πολύτιμες στιγμές που αφιερώνω απ' τη ζωή μου σε έναν ή πέντε ανθρώπους, άγνωστους, φίλους ή περίεργους!
Σίγουρα όλοι έχουμε ανάγκη το χρήμα!
Εγώ ίσως ακόμα πιο πολύ, μα, μην το πετάς στα μούτρα μου και μου την σπας συνέχεια!
Κύριε μπλόγγερ και γκουγκλ, πάρτε το από κει, μην με προκαλείτε όσο έχω ακόμα άμυνες!
Δεν με βολεύει αυτή η θέση!
Αφήστε με ελεύθερη όπως πρώτα!