Το κυκλάμινο πάει στα βουνά...
Η Κατερίνα ξέρει που θα βρει φίλους και γνωστούς, όπως ξέρετε κι εσείς που θα βρείτε εκείνη. Βουνό με βουνό δεν σμίγει!
Σας ευχαριστώ όλους σας! ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ! ΚΑΛΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ!

Σάββατο 7 Μαρτίου 2009

Το blog της Αγγελικής Νικολούλη

Εγώ μπορεί να "δουλεύω", αλλά ακούω...
Ένα μεγάλο μπράβο στις γυναίκες που βοήθησαν στην εκπομπή της
Αγγελικής Νικολούλη!
Έτσι, μάλιστα!
Μόνο που είδα μόνο 44 αναγνώστες... και τα πήρα... λίγο!
Αυτό μου την δίνει στα blog, που τα στοιχεία δεν είναι πραγματικά!
Έλεος!
Αν την βάλλω εγώ σε όλα μου τα blogς, στο άψε σβήσε θα γίνουν 144!
Σκέψου να την στηρίζαμε όλοι και με όλα μας... τουλάχιστον στο "φαίνεσθε", πόσους αναγνώστες θα είχε;
Αν και η εκπομπή της Αγγελικής δεν πάσχει από τέτοια...
Καθώς και στα σχόλια...
0 λέει, 2 λέει!
Ας είναι!
Είμαστε μαζί της και τουλάχιστον ας βοηθάμε όταν κάτι ξέρουμε, όπως απόψε τα κορίτσια!
Είδα μια "κατερίνα". (Διευκρίνιση, δεν ήμουνα εγώ!)
Άκουσα για "Μάρα" και άλλα ονόματα, αλλά δεν τα βρήκα. Ήθελα να τις επισκεφθώ να τις συγχαρώ, αλλά δεν πειράζει! Το κάνω από δω.
Χαίρομαι πολύ όταν γίνονται χρήσιμοι οι bloggers!