Το κυκλάμινο πάει στα βουνά...
Η Κατερίνα ξέρει που θα βρει φίλους και γνωστούς, όπως ξέρετε κι εσείς που θα βρείτε εκείνη. Βουνό με βουνό δεν σμίγει!
Σας ευχαριστώ όλους σας! ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ! ΚΑΛΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ!

Δευτέρα 9 Μαρτίου 2009

Η πρώην ψιλικατζού μας!


Υγ. Η γλυκιά μας Κωνσταντίνα Δελημήτρου στο ΚΟΣΜΟΠΟΛΙΤΑΝ!



Είμαι πολύ συγκινημένη σήμερα, γιατί μια μικρή "καρδερίνα" (έτσι θα λέω εγώ την καινούργια μικρή μου φίλη), μου έστειλε ένα μέιλ (μαζί μ' αυτές τις εικόνες) και μου έλεγε πόσο συγκλονίστηκε διαβάζοντας την ιστορία της γνωστής για μας Κωνσταντίνας, στο περιοδικό Κοσμοπόλιταν!
Δεν ξέρω αν θα το έπαιρνα είδηση, (γιατί συνήθως δεν προλαβαίνω να ξεφυλλίσω περιοδικά στο περίπτερο), πάντως, δεν μπορούσα, ούτε να απωσιωπήσω την είδηση, ούτε να ζηλέψω για την επιτυχία της Κωνσταντίνας, πόσο μάλλον την συγκίνηση της μικρής μου "καρδερίνας"!

Εύχομαι λοιπόν, (βιαστικά μεν, γιατί πρέπει να φύγω) και στις δυο, αγαπημένες:

ΥΓΕΙΑ και ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΣΤΑ ΟΝΕΙΡΑ ΤΟΥΣ!
Η πρώην ψιλικατζού μας, εδώ: