Το κυκλάμινο πάει στα βουνά...
Η Κατερίνα ξέρει που θα βρει φίλους και γνωστούς, όπως ξέρετε κι εσείς που θα βρείτε εκείνη. Βουνό με βουνό δεν σμίγει!
Σας ευχαριστώ όλους σας! ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ! ΚΑΛΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ!

Πέμπτη 5 Μαρτίου 2009

Τραγουδιστή σκλαβιά



Έψαχνα για ένα παλιό τραγούδι που έλεγε:
"Η σκλάβα σου ήμουν, η σκλάβα σου είμαι και σκλάβα θα μείνω..."
αλλά δεν το βρήκα.
Δε βαριέσαι! Αν και το τραγούδι αυτό δεν μου το παίζει ο υπολογιστής μου (τα 'παιξε κι αυτός μαζί με μένα, τι να σου κάνει;) να τ' ακούσω όλο και να συμφωνήσω ή να με καλύψουν τα λόγια του, ο τίτλος του και μόνο μου φτάνει.
Πάντως, αν και το καρναβάλι λέει πως πέρασε, ψέμματα λένε!
Ντυμένοι είμαστε όλον τον χρόνο με διπλές και τριπλές μάσκες. Ανάλογα τις ανάγκες.
Δε βαριέσαι! Όλα τα συνηθίζει κανείς!
Τα πρώτα εκατό χρόνια είναι δύσκολα.