Το κυκλάμινο πάει στα βουνά...
Η Κατερίνα ξέρει που θα βρει φίλους και γνωστούς, όπως ξέρετε κι εσείς που θα βρείτε εκείνη. Βουνό με βουνό δεν σμίγει!
Σας ευχαριστώ όλους σας! ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ! ΚΑΛΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ!

Δευτέρα 24 Νοεμβρίου 2008

Να ομορφύνει το blog

ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΜΟΥ ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ

http://akouoelinikimousiki.blogspot.com/2008/11/blog-post_25.html




.
ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΤΕΡΙΝΑ
ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ


Ευχαριστώ, Φωτεινή μου!




Συγχαρητήρια στο παιδί! Ευχαριστώ, Ιουστίνη, από καρδιάς!

Όμορφή μου Κατερίνα
Στίχοι / Lyrics: Λάκης Τεάζης - Lakis TeazisΜουσική
/ Music: Σπύρος Παπαβασιλείου
Spiros Papavasileiou

Κάνει βόλτα το φεγγάρι, βγαίνουν έξοδο οι φαντάροι, κι είναι μια βραδιά ωραία στην Αθήνα, στον Περαία. Χάθηκαν οι καστανάδες κι οι αργόσχολοι βοριάδες, κι απ' τη ρίζα του χειμώνα φύτρωσε μια ανεμώνα.
Όμορφή μου Κατερίνα, του μπαξέ μου καρδερίνα, άνοιξε την αγκαλιά σου και τα ροδοβλέφαρά σου•να χυμήξω στ' ακρογιάλια του κορμιού σου τα καθάρια που 'χουν βότσαλα κοχύλια, τ' ουρανού τα πετραχήλια.
Βγαίνει βόλτα η λατέρνα, στολισμένη ως τη φτέρνα, κι ένα αμούστακο χαμίνι μιας μικρής τον ήλιο πίνει. Κι ένας άνεμος αντάρτης σαν ηλιοκαμένος ναύτης βγήκε τσάρκα στα σοκάκια να γλυκάνει τα φαρμάκια.
Όμορφή μου Κατερίνα, του μπαξέ μου καρδερίνα, άνοιξε την αγκαλιά σου και τα ροδοβλέφαρά σου•να χυμήξω στ' ακρογιάλια του κορμιού σου τα καθάρια που 'χουν βότσαλα κοχύλια, τ' ουρανού τα πετραχήλια.
Δισκογραφία: Τα σημερινά-1981
(Το έκλεψα!)










Κερνάω γλάρους, εδώ!


Υγ. Ξημερώματα 25/11/2008 (1:27)

Σήμερα, εκτός απ' τις Κατερίνες που γιορτάζουν και τις εύχομαι "Χρόνια Πολλά" και "Καλά!", είναι και η Παγκόσμια μέρα των κακοποιημένων γυναικών.

Εύχομαι να μην ξαναυπάρξει στις μέρες μας κακοποιημένη γυναίκα!