Το κυκλάμινο πάει στα βουνά...
Η Κατερίνα ξέρει που θα βρει φίλους και γνωστούς, όπως ξέρετε κι εσείς που θα βρείτε εκείνη. Βουνό με βουνό δεν σμίγει!
Σας ευχαριστώ όλους σας! ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ! ΚΑΛΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ!

Δευτέρα 10 Νοεμβρίου 2008

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ, ΑΝΤΡΑ ΜΟΥ!

Στίχοι: Μάρκος Βαμβακάρης

Δεν έχω τόπο, δεν έχω ελπίδα,
δε θα με χάσει καμιά πατρίδα
και με τα χέρια μου και την καρδιά μου
φτιάχνω τσαντίρια στα όνειρά μου

Νάις μπαλαμό, νάις μπαλαμό
και το λουμνό τ'αφεντικό
νάγια δόμλες ατzέι μπαλαμό

Και τα γκανίκια μας όταν χορεύουν,
με χασταρώματα που σε μαγεύουν,
κουνάνε σώματα και τα πιτέ τους,
μέσα σε κλείνουνε στις αγκαλιές τους.

Νάις μπαλαμό, νάις μπαλαμό,
και το λουμνό τ'αφεντικό
νάγια δόμλες ατzέι μπαλαμό










"Αν θες, μου λες Χρόνια Πολλά", μου είπες προχθες το βράδυ, μόλις πήγε 12 και 3 λεπτά.

Τόση ανάγκη είχες την ευχή μου...

Πέρασες τόσα το τελευταίο εξάμηνο. Έφυγε η μαμά, κοντά είναι κι ο μπαμπάς...

"Χρόνια Πολλά!" άντρα μου!

"Να είσαι γερός και ευτυχισμένος! Να σε χαιρόμαστε!"

Χθες δεν βγήκαμε, φυσικά! Ήμασταν κοντά στον πατέρα. Είχαμε βγει όμως στην γιορτή σου και την άλλη μέρα μας βγήκε ξυνό.

Ο μπαλαμός... των φίλων μας, για ΣΕΝΑ!

(Μόνο που δεν βρίσκω το τραγούδι. Δεν πειράζει, φαντάσου το!)
Σ' ΑΓΑΠΑΩ και είμαι δίπλα σου, να το ξέρεις!