Το κυκλάμινο πάει στα βουνά...
Η Κατερίνα ξέρει που θα βρει φίλους και γνωστούς, όπως ξέρετε κι εσείς που θα βρείτε εκείνη. Βουνό με βουνό δεν σμίγει!
Σας ευχαριστώ όλους σας! ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ! ΚΑΛΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ!

Κυριακή 18 Ιανουαρίου 2009

Η Ψυχαρίδα του Νίκου Ντακάκη

Μπορεί εγώ να είμαι στις μαύρες μου...
Μπορεί να είμαι στις κλειστές μου...
Η ζωή όμως συνεχίζεται, υπάρχουν και χαρές γύρω μου που δεν μπορώ να παραβλέψω!
Ενημερώθηκα απ' το blog της Φωτεινής:

Έπαινος στην "Ψυχαρίδα" του Νίκου Ντακάκη από την Πανελλήνια Ένωση Λογοτεχνών

Η Πανελλήνια Ένωση Λογοτεχνών
προκήρυξε τον 27ο πανελλήνιο διαγωνισμό τον περασμένο χρόνο.
Η συμμετοχή του
Νίκου Ντακάκη στην κατηγορία μυθιστόρημα ήταν η "Ψυχαρίδα".
Ε, λοιπόν, πήρε έπαινο!
Σήμερα 18 Ιανουαρίου, στο
Πνευματικό Κέντρο του Δήμου Αθηναίων, έγινε η απονομή.
Αισθάνομαι ότι μου ανήκει ένα μικρό μέρος απ' αυτόν τον έπαινο, αφού συμετείχα κι εγώ στην δημιουργία του, δαχτυλογραφώντας το.
Συγχαρητήρια, Νίκο!
Πάντα επιτυχίες!


ΘΕΡΜΑ ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ και από μένα παιδιά!
Και στους δυο σας!

Θα επανέλθω στο θέμα. Έχω πολλά να πω.
Μόνο δως τε μου λίγο χρόνο...