Το κυκλάμινο πάει στα βουνά...
Η Κατερίνα ξέρει που θα βρει φίλους και γνωστούς, όπως ξέρετε κι εσείς που θα βρείτε εκείνη. Βουνό με βουνό δεν σμίγει!
Σας ευχαριστώ όλους σας! ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ! ΚΑΛΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ!

Παρασκευή 23 Ιανουαρίου 2009

Πολλά ήθελα να πω

Ήθελα να πω, πως, καλά τα λέει η θρησκεία μας, αλλά θα έπρεπε να μας είχαν διδάξει καλύτερα τον θάνατο, απ' την στιγμή που γεννηθήκαμε. Πρέπει να έχεις πολλά κότσια για να αντέξεις τόσο σκληρές διαδικασίες.

Ήθελα να πω, πως, για μένα σκέφτομαι...
Δεν θέλω να περάσουν τα παιδιά μου ότι εγώ.

Ήθελα να πω, πως, καλά είναι και τα κατά τόπους έθιμα, αλλά όταν ξεφεύγουν προς την υπερβολή, καλύτερα αντί στεφάνων και φαγοποτού, να γίνονται δωρεές.
Αλλά, άντε να πείσεις τον πονεμένο και τα στόματα του κόσμου. (Όχι από πείνα, απ' τα λόγια του).

Πολλά ήθελα να πω, αλλά καλύτερα να σιωπήσω.
Έτσι κι αλλιώς δεν θ' αλλάξει τίποτα.

Ήθελα να πω, πως, δεν είμαστε τίποτα παραπάνω από μια ανάσα μια πνοή, και πολλά πράγματα είναι μάταια. Όλα εδώ μένουν.

Ήθελα να πω, πως, με αφορμή το τηλεπαιχνίδι "Η στιγμή της αλήθειας", που τα παιδιά μας πουλάνε τόσο εύκολα την οικογένεια για το χρήμα, πολύ λυπάμαι και απογοητεύομαι που είμαι γονιός. Κάτι δεν πήγε καλά με την νέα γενιά των γονιών. Κάποιες λάθος αξίες δώσαμε στα παιδιά μας, δυστυχώς!

Ήθελα να πω, πως, πάλι έρχονται βροχές και "καταιγίδες"... (το είπε και η ΕΜΥ)

Πολλά δυσάρεστα ήθελα να πω, αλλά ευτυχώς βρήκα χαρούμενα νέα και ξέφυγα απ' την τόση μαυρίλα γύρω μου.

Γι' αυτό, χαρείτε κι εσείς!

Πάντα τέτοια, Ελένη μου!

ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΣΑΣ!!!