Το κυκλάμινο πάει στα βουνά...
Η Κατερίνα ξέρει που θα βρει φίλους και γνωστούς, όπως ξέρετε κι εσείς που θα βρείτε εκείνη. Βουνό με βουνό δεν σμίγει!
Σας ευχαριστώ όλους σας! ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ! ΚΑΛΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ!

Πέμπτη 8 Ιανουαρίου 2009

ΕΚΤΑΚΤΟ

Είναι μια εξήγηση


Φωτεινούλα μου, και γραπτώς,

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ, ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ!

Να είσαι καλά να μας "φωτίζεις" (όπως απόψε), κι ας γιορτάζεις όποτε θες!
Αυτή η ανάρτησή σου είναι δυναμίτης και δεν ξέρω αν θα αντέξει απόψε το κυκλάμινο και δεν θα πάρει τον λόγο του πίσω.
Διαμαρτύρεται και θέλει να κάνει τον ντελάλη, γι' αυτήν την άδικη αιματοχυσία που γίνεται.
Είπα απόψε να ευχηθώ ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ στους φίλους, (πράγμα που δεν έκανα ακόμα) μια και είμαι πιο χαλαρή... και με μπέρδεψες πάλι.
Πρώτη μου σκέψη, αντιγραφή, επικόλληση, ανάρτηση και δεν με νοιάζει αν λέγεται εξάρτηση ή αθέτηση λόγου στον δεύτερο εαυτό μου.
Προέχει η ειρήνη!
Φιλιά κορίτσι μου!

Γι αυτό και αναμεταδίδω κι εγώ:

WE, THE GREEK BLOGGERS
& CITIZENSCONDEMN THE CRIMINAL DISINTERESTOF
THE WORLD POLITICIANS
FOR THE GENOCIDE IN PALESTINE
&We call the Israeli & Egyptian governments for an immediate release of the Gaza Strip embargo in order to permit the entry of the humanitarian missions in the region for the salvation of the children, the women, the patients & all the Palestinians who suffer because they want to have their own mother country just as all people do.

--------------------------------------------------------------------------
ΕΜΕΙΣ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ BLOGGERS ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΕΣ
ΚΑΤΑΔΙΚΑΖΟΥΜΕ ΤΗΝ ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΚΗ ΑΔΙΑΦΟΡΙΑ
ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ
ΓΙΑ ΤΗΝ ΓΕΝΟΚΤΟΝΙΑ ΣΤΗΝ ΠΑΛΑΙΣΤΙΝΗ
ΚΑΙ..
Καλούμε τις Κυβερνήσεις του Ισραήλ και της Αιγύπτου να σταματήσουν αμέσως τον αποκλεισμό της Λωρίδας της Γάζας και να επιτρέψουν στις ανθρωπιστικές αποστολές να εισέλθουν στην περιοχή και να σώσουν τα παιδιά, τις γυναίκες, τους ασθενείς και όλους τους Παλαιστίνιους που υποφέρουν, επειδή θέλουν να έχουν τη δική τους πατρίδα, όπως όλοι οι άνθρωποι.