Το κυκλάμινο πάει στα βουνά...
Η Κατερίνα ξέρει που θα βρει φίλους και γνωστούς, όπως ξέρετε κι εσείς που θα βρείτε εκείνη. Βουνό με βουνό δεν σμίγει!
Σας ευχαριστώ όλους σας! ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ! ΚΑΛΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ!

Πέμπτη 4 Δεκεμβρίου 2008

Ενημέρωση

Παιδιά, δεν ξέρω τι έχει αλλάξει τελευταίως!

Δεν παρακουλουθώ στενά την μπλογκόσφαιρα και δεν είμαι ενήμερη γενικώς, για τα νέα μπλογκ και τις δραστηριότητές τους.

Ευτυχώς για όλους μας, τα μπλογκ είναι ελεύθερα και κυρίως, δωρεάν!

Καθ' ένας γράφει τις σκέψεις του και τα ενδιαφέροντά του.

Εγώ απ' την στιγμή που ξεκίνησα, μέχρι τώρα και για όσο, δεν ανακατεύτηκα με τα πολιτικά.

Γράφω τα προσωπικά μου, δείχνω στους ξένους τα μέρη μου, τα λουλουδάκια μου, τα ζωάκια μου, μιλάω με τους φίλους μου, με τους γλάρους μου, ανεβάζω αποσπάσματα από βιβλία που διαβάζω και δεν το έπαιξα ποτέ μπλόγγερ φίρμα!

Απορώ, λοιπόν, τι άλλαξε τελευταίως και παίρνω πολλά μηνύματα πολιτικού περιεχομένου;

Γενικά στη ζωή μου, δεν ανήκω σε ομάδες, κυρίως που αφορούν πολιτική.

Έχω φίλους απ' όλα τα κόματα, παντού υπάρχουν καλοί και κακοί, ξεφυλλίζω όλες τις εφημερίδες, κι όπου σταθεί το μάτι μου, στάθηκε.

Πολιτική θέση, ειδικά εδώ στα μπλογκ, δεν πρόκειται να πάρω!

Κι αυτό, γιατί είμαι άσχετη στην πολιτική (και όχι μόνο) κι όταν δεν ξέρω, δεν μιλάω.

Και το κακό είναι, ΚΙ ΟΤΙ ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΝΑ ΜΑΘΩ!

Έχω τόσα άλλα ενδιαφέροντα, μου φτάνουν!

Υπάρχουν άνθρωποι που ξέρουν και μπορούν ν' ασχοληθούν μ' αυτή και είναι και η δουλειά τους. (π.χ. δημοσιογράφοι)

Αφήστε το κυκλάμινο να είναι ελεύθερο στα βουνά του...

Δεν του πάνε τα καλούπια, ούτε οι πολιτικές ντουντούκες!

Αυτό δεν σημαίνει όμως, ότι δεν θαυμάζω τις γνώσεις των άλλων, για όλα τα θέματα ή ότι θα τους στερήσω το δικαίωμα να εκφράζουν τις σκέψεις τους και τις δικές τους αλήθειες.

Ωστόσο, δεν μπορεί και το κυκλάμινο να γίνει ευρετήριο πολιτικών "γνώσεων".

Δεν έχω αναλάβει τέτοιον ρόλο.

Απλά, όταν έχω κέφια, δίνω βήμα σε κάποια μέιλ και σε κάποιες σελίδες, ελπίζω αθώες, γιατί κι αυτό, δεν το ψάχνω!

Γι' αυτό φίλοι ΘΕΣΣΑΛΙΩΤΕΣ, μην προκαλείτε το κυκλάμινο έτσι!

Καθ΄ένας, στο είδος του!

Εγώ στα ρομαντικά μου κι εσείς με την πολιτική σας!

Εσείς λέτε πως:
"ΓΙΑΤΙ ΕΜΕΙΣ ΔΕΝ ΓΡΑΦΟΥΜΕ ΓΙΑ ΝΑ ΞΕΧΩΡΙΣΟΥΜΕ ΑΔΕΛΦΕ ΜΟΥ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ, ΕΜΕΙΣ ΓΡΑΦΟΥΜΕ ΓΙΑ ΝΑ ΣΜΙΞΟΥΜΕ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ…"

Έγώ λέω:
"... γράφω για να σμίξω ΜΕ τον κόσμο". Το "ΜΕ" κάνει την διαφορά.


"Για να δούμε λοιπόν, ποιοί bloggers θα τολμήσετε την δημοσιοποίηση όσων ακολουθήσουν..., ξεκινώντας από αυτό το τόσο απλό κειμενάκι..."

Το κυκλάμινο "τόλμησε" μέχρι εκεί.
Τα κειμενάκια σας παιδιά, είναι πολύ "βαριά" και δεν τα σηκώνουν οι πλάτες του.

Ωστόσο, είστε ελεύθεροι να τα λέτε στο δικό σας μπλογκ και εφόσον είστε υπεύθυνοι άνθρωποι, έχετε αποδείξεις για όσα καταγγέλετε, δεν έχετε καμιά ανάγκη από κανέναν μπλόγγερ και κανένα κυκλάμινο.

"Η αλήθεια και το λάδι επιπλέουν πάντα!"

Αυτό το ξέρουν και οι κότες.

Καλοί συνέχεια λοιπόν, στο δικό σας "τραγούδι" και ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ!