Το κυκλάμινο πάει στα βουνά...
Η Κατερίνα ξέρει που θα βρει φίλους και γνωστούς, όπως ξέρετε κι εσείς που θα βρείτε εκείνη. Βουνό με βουνό δεν σμίγει!
Σας ευχαριστώ όλους σας! ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ! ΚΑΛΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ!

Τρίτη 2 Δεκεμβρίου 2008

202 Εύη Τσέκου







202

Εύη Τσέκου

Realnews

Α, ρε, (φιλικό και με εκτίμηση το "ρε")

Νίκο Χατζηνικολάου,
μου έκοψες την φόρα!
κι είχα σημειώσει τόσα σ' αυτό το βιβλίο!
Ελπίζω να μη μου κάνετε μήνυση που δεν έχω γραπτή άδεια, για ότι ήδη ανέβασα!
Πάντως, θέλω να ευχηθώ ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ στην εφημερίδα σας Realnews και συγχαρητήρια που δώσατε την ευκαιρία στην Εύη Τσέκου να την γνωρίσουμε κι αλλιώς!
Μπορεί κάποιοι πελάτες (καθότι και περιπτερού), ν' απογοητεύτηκαν απ' το περιεχόμενο του βιβλίου, μιας και το περίμεναν ροζ, εγώ όμως σ' αυτό βρήκα πολλές αλήθειες και ουσία.
Πιστεύω πως είναι ένα βιβλίο που θα αγγίξει πολλούς εργαζόμενους, ακόμα και άνεργους.
Σ' ευχαριστώ Εύη Τσέκου που μου έδωσες την ευκαιρία να "δω" τις γνώσεις σου και το καταστάλαγμα της ψυχής σου!
Σου εύχομαι ολόψυχα, Ο,ΤΙ καλύτερο από δω και πέρα!
Υγ. Ο αναμάρτητος πρώτος τον λίθον βαλέ τω!