Το κυκλάμινο πάει στα βουνά...
Η Κατερίνα ξέρει που θα βρει φίλους και γνωστούς, όπως ξέρετε κι εσείς που θα βρείτε εκείνη. Βουνό με βουνό δεν σμίγει!
Σας ευχαριστώ όλους σας! ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ! ΚΑΛΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ!

Δευτέρα 30 Ιουνίου 2008

Παγιδευμένοι στο δίκτυο Δημήτρης Καρύδας


ΕΘΝΟΣ ΑΟΥΤ, Ελένη Γκίκα και Παγιδευμένοι στο δίκτυο του Δημήτρη Καρύδα. (ΑΓΚΥΡΑ)
Επειδή νιώθω παγιδευμένη, μάλλον είμαι παγιδευμένη εδώ και 3 χρόνια με το μπλογκ, αυτό το βιβλίο κάτι μου λέει!
Θα το διαβάσω!
Το κακό είναι, αν και Έκθεση βιβλίου στην πόλη μου, δεν βρήκα κανένα απ' τα βιβλία που θα ήθελα να αγοράσω!
"Με παραγγελιά!", λέει!
Αυτό, ποτέ δεν το κατάλαβα!
Κι ύστερα σου λένε, γιατί ο κόσμος στρέφεται στο ίντερνετ και στις παραγγελίες μέσω μέιλ!
Καλοτάξιδο και σ' εσένα κύριε Καρύδα!
Οι άντρες μου σίγουρα σε ξέρουν αφού ασχολείσαι με τα αθλητικά!
Χαίρομαι που έχεις και άλλη πλευρά, (λογοτεχνική) και θα σε μάθω κι εγώ!
Αφού μιλάς και για δίκτυο, δέσαμε!