Το κυκλάμινο πάει στα βουνά...
Η Κατερίνα ξέρει που θα βρει φίλους και γνωστούς, όπως ξέρετε κι εσείς που θα βρείτε εκείνη. Βουνό με βουνό δεν σμίγει!
Σας ευχαριστώ όλους σας! ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ! ΚΑΛΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ!

Δευτέρα 6 Οκτωβρίου 2008

Συνέβη

Απευθείας μετάδοση.

Μόλις έπιασα ένα αγόρι να κλέβει. Δεν είναι πρώτη φορά. Έχει ξανασυμβεί άπειρες φορές. Απλά, αυτή τη φορά, ντράπηκα κι εγώ…
Γενικώς, ντρέπομαι τελευταίως. Ντρέπομαι για μένα, για τους άλλους. Λυπάμαι, γενικά…για πράγματα που συμβαίνουν γύρω μου.
Πως σκατά την έχουμε κάνει έτσι τη ζωή; Δεν μπορώ να καταλάβω.
Τίποτα δε μας νοιάζει; Δεν έχουμε πέτσα πάνω μας;
Το αγόρι ήταν αφορμή να μιλήσω.
«Κρίμα αγόρι μου! Ένα περιοδικό στο χέρι και δυο στο μπουφάν. Έστω δίπλα. Να τα πάρεις μόλις βεβαιωθείς ότι δεν βλέπω. Και το ένα, δεν περίμενες να το δω».
«Θα το πλήρωνες», είπες. «Θα έβαζες τα άλλα στη θέση τους, μετά…»
Κι εγώ, αν ήμουνα πλούσια, αγόρι μου, δεν θα δούλευα εδώ!
Κρίμα αγόρι μου. Ντράπηκα που σε πρόσβαλλα. Ντράπηκα που έπρεπε να σου μιλήσω.
Έφυγες και ήθελα να κλάψω, εγώ για σένα. Όχι για μένα. Για σένα.
Φαινόσουν τόσο καλό παιδί! Σίγουρα σε πόνεσα. Σίγουρα θα με θυμάσαι.
Και ξέρεις γιατί θα με θυμάσαι; Γιατί σου μίλησα με παράπονο και σαν μάνα που έχω κι εγώ ένα γιο, λίγο μεγαλύτερο από σένα και δεν θα ‘θελα ποτέ του να το κάνει αυτό.
Δουλεύω αγόρι μου για 5 ευρώ την ώρα. Αν εσύ μου κλέψεις 48 ευρώ σ’ ένα λεπτό, πόσες ώρες πρέπει να δουλέψω για να καλύψω τη ζημιά; Θ’ άρεσε να κάνουν αυτό στη μαμά σου;
«Συγγνώμη κυρία! Δεν το’ θελα!»
Δεν το’ θελες αγόρι μου!... αλλά, έγινε.
Ούτε εγώ ήθελα να βλέπω ένα αγόρι με κατεβασμένο το κεφάλι. Μακάρι να μπορούσα να σου χαρίσω όλες τις τσόντες του κόσμου, αν αυτό σε έκανε ευτυχισμένο. Μα, η ευτυχία του έρωτα, αγόρι μου, είναι στις κοπέλες και όχι στα περιοδικά. Από κει θα δεις βία και εξευτελισμό της γυναίκας, ενώ η γυναίκα δεν είναι κρέας. Είναι ψυχή. Μια βόλτα στην παραλία, θα ήταν ότι καλύτερο για σένα, αγόρι μου. Τόσες φοιτήτριες μόνες, ψάχνουν ένα αγόρι που ξέρει ακόμα να κοκκινίζει και να σκύβει το κεφάλι. Σίγουρα υπάρχει εκεί μια κοπέλα έτοιμη να αγαπήσει ένα όμορφο αγόρι σαν κι εσένα και να χωθεί στην αγκαλιά σου.
Φυσιολογικά είναι όλα αγόρι μου, εκτός απ’ το να κλέβεις.
Μην το ξανακάνεις αγόρι μου. Δεν σου πάει.
Δεν κάνεις εσύ για κλέφτης. Γι’ αυτό και ντράπηκα μαζί σου, γι’ αυτό και μίλησα για σένα.
Καλή τύχη, αγόρι μου!