Το κυκλάμινο πάει στα βουνά...
Η Κατερίνα ξέρει που θα βρει φίλους και γνωστούς, όπως ξέρετε κι εσείς που θα βρείτε εκείνη. Βουνό με βουνό δεν σμίγει!
Σας ευχαριστώ όλους σας! ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ! ΚΑΛΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ!

Τετάρτη 3 Δεκεμβρίου 2008

Μήνυμα

(Μερικές φορές σε κάποια μηνύματα που έρχονται, δεν ξέρω πως να βοηθήσω. Συνήθως όταν ζητούν αίμα, επιφυλάσσομαι... Γίνονται τόσες φάρσες! Έτσι τώρα, δεν μπορώ να γράψω το τηλέφωνο της κοπέλας για συννενόηση, αν κάποιος ενδιαφέρεται. Ας βρεθεί κάποιος και ας μου στείλει μέιλ να του το δώσω! Συγγνώμη παιδιά!)

ΧΑΡΙΖΟΝΤΑΙ 20 ΣΚΥΛΟΙ...

Ο/Η Φωτεινή S είπε...
"ΠΑΙΔΙΑ ΑΚΥΡΟ ΤΟ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΠΟΣΤ ΣΥΓΓΝΩΜΗ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΣΤΑΤΩΣΗ ΣΤΟ SYNC. ΑΠΛΑ ΜΟΥ ΗΡΘΕ ΑΠΟ ΠΟΛΥ ΑΞΙΟΠΙΣΤΟ ΑΤΟΜΟ ΑΛΛΑ ΜΕΤΑ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΑ ΟΤΙ Ο ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΟΣ ΑΡΙΘΜΟΣ ΗΤΑΝ ΛΑΘΟΣ ΕΚΑΝΑ ΕΝΑ SEARCH ΣΤΟ ΙΝΤΕΡΝΕΤ ΚΑΙ ΕΙΔΑ ΟΤΙ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΟΝΤΩΣ ΓΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ ΓΕΓΟΝΟΣ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΟΜΩΣ ΣΥΝΕΒΗ ΤΟΝ ΜΑΙΟ. ΠΑΝΩ ΣΤΗΝ ΑΝΑΣΤΑΤΩΣΗ ΜΟΥ ΔΕΝ ΠΡΟΣΕΞΑ ΤΟ ΛΑΘΟΣ ΣΤΟΝ ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΟ ΑΡΙΘΜΟ. Η ΚΑΠΟΙΟΣ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΕ ΤΟ ΜΑΙΛ ΕΝΟΣ ΑΓΑΠΗΤΟΥ ΜΟΥ ΠΡΟΣΩΠΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΠΛΑΚΑ ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΤΟ ΘΕΩΡΩΓΕΛΟΙΟ, Η ΣΤΑΛΘΗΚΕ ΕΚ ΠΑΡΑΔΡΟΜΗΣ. ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΝΑ ΕΧΕΙ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΣΥΓΓΝΩΜΗ"


Κατερίνα αυτό το E-mail μου είχε έλθει προ καιρού κι εμένα, αλλά εγώ το αγνόησα και μετά λίγες μέρες μου ήρθε συγγνώμη (το παραπάνω e-mail) για την παραπλάνηση. Άρα δεν ισχύει η αγγελία.
3 Δεκέμβριος 2008 11:14 μμ

Ευχαριστώ, Φωτεινή! Σα να ήξερα...
Θα το σκεφτώ πολύ, αν θα ξαν'ασχοληθώ ξανά με τα μηνύματα.
Κάποιοι θα έπρεπε να ντρέπονται!