Το κυκλάμινο πάει στα βουνά...
Η Κατερίνα ξέρει που θα βρει φίλους και γνωστούς, όπως ξέρετε κι εσείς που θα βρείτε εκείνη. Βουνό με βουνό δεν σμίγει!
Σας ευχαριστώ όλους σας! ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ! ΚΑΛΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ!

Τετάρτη 10 Δεκεμβρίου 2008

11 Δεκέμβρη - Η γιορτή του παιδιού

11 Δεκέμβρη είναι η γιορτή του παιδιού.
Είναι μια γιορτή παγκόσμια που δεν την ξεχνάω εύκολα.
Συνέπεσε με την Φυγή της μάννας.
Ας ευχηθούμε ότι όλα τα παιδιά του κόσμου, θα ζήσουν μια πιο αξιοπρεπή ζωή, χάρη στη βοήθειά μας και την αγάπη μας!
Φαντάζομαι και φέτος θα γίνει κάποιος τηλεμαραθώνιος.
Ένας λόγος παραπάνω που Έφυγε, έτσι άδικα, ένα παιδί!
(Αλλά... υπάρχουν τόσοι τρόποι να βοηθήσει κανείς τα παιδιά, αρκεί να το θέλει!)


Εγώ σαν μεγάλο παιδί, που δεν ξεχνώ, μπορώ να πω (τουλάχιστον αυτό-εφόσον αφορά βιβλία και φαίνεται), ότι άλλα δύο κιβώτια με βιβλία της βιβλιοθήκης μου παραδόθηκαν στην Δημόσια Βιβλιοθήκη Ζαγοράς.
Κάποια απ' αυτά μου τα έχουν χαρίσει.
Ξέρω ότι θα χαρούν, όσοι δουν, ότι θα τα διαβάσουν κι άλλα μάτια.
Κάποια άλλα βιβλία περιμένουν κι εκείνα την δική τους στιγμή, γιατί ήδη τα έχω δανείσει για διάβασμα.
(Την φώτο την πήρα απ' το google και μάλιστα είδα ότι ήταν απ' το blog του γεροντάκου!
Ελπίζω να μη σε πειράζει, φίλε μου!)