Το κυκλάμινο πάει στα βουνά...
Η Κατερίνα ξέρει που θα βρει φίλους και γνωστούς, όπως ξέρετε κι εσείς που θα βρείτε εκείνη. Βουνό με βουνό δεν σμίγει!
Σας ευχαριστώ όλους σας! ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ! ΚΑΛΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ!

Κυριακή 21 Σεπτεμβρίου 2008

Με αφορμή τα mail

Με αφορμή τα άπειρα mail που παίρνω και πολλά απ' αυτά παραμένουν αδιάβαστα, κυρίως λόγω χρόνου, θέλω να πω κάποια πράγματα.



Ευχαριστώ για την τιμή της ενημέρωσης κάποιων θεμάτων, αλλά το κυκλάμινο κλείνει τον κύκλο του, έχει κουραστεί και εδώ και καιρό ήδη υπολειτουργεί.



Δεν είναι τόσο εύκολο για μένα να αναρτώ το κάθε τι που μου στέλνετε. Επιλογές κάνω όταν έχω διάθεση και χρόνο και εκτός αυτού, δεν έχω αναλάβει κάτι τέτοιο!



Όλα ήταν αποτέλεσμα καλής διάθεσης και μόνο!



Κι επί τη ευκαιρία, για όσους ρωτούν:



-Δεν βρίσκετε το κυκλάμινο γραμμένο σε διάφορα ευρετήρια των blogger που υπάρχουν, για πολλούς λόγους.

Από κάποια διαγράφηκα μόνη μου.

Σε κάποια με διέγραψαν γιατί έχω πολλά blog και κλέβω την παράσταση!

Σε κάποια είμαι γραμμένη ακόμα, αλλά δεν φαίνεται γιατί έχουν κλείσει αυτά τα μπλογκ και δεν ενημέρωσα για τα καινούργια.

Δεν μ' ενδιαφέρει το αν φαίνεται το κυκλάμινο ή όχι. Εκείνοι που θέλουν πραγματικά να το βρουν, το βρίσκουν!

Κι επί τη ευκαιρία της ευκαιρίας, θέλω να παρακαλέσω από δω, δημόσια το volos blogs ν' αποφασίσει τι θα κάνει με το κυκλάμινο. Με ενημέρωσαν και είδα ότι εμφανίζει το Πήλιο. Ας αποφασίσει τι θα κάνει. Ή όλα ή τίποτα! Δεν μπορεί να μην ενδιαφέρουν τον κόσμο του Βόλου τα μπλογκ των διασωστών, της Πλατείας Ματσάγγου, της Τσαγκαράδας, της Ελένης Γκίκα κ.λ.π., κ.λ.π. Ή έχεις του Βόλου τα μπλογκ όλα ή λες ότι κάνεις επιλογές, γιατί είναι δικό σου και ότι θέλεις κάνεις. Το να μου λένε ότι δεν με βρίσκουν, αυτό δεν υποτιμάει εμένα.

Αντιθέτως μάλιστα!



-Επίσης, αν και με λένε καλή "διαφήστρια" (γενικώς), ενημερώνω ότι δεν ήταν ποτέ μου για δικό μου κέρδος. Δεν έχω πάρει ούτε μία δραχμή και δεν θα έπαιρνα, ακόμα κι αν πεινούσα! Μου έχουν χαρίσει καμιά εικοσαριά βιβλία κάποιοι συγγραφείς κι αυτά μαζί με πολλά δικά μου θα τα χαρίσω πάλι στην Δημόσια Βιβλιοθήκη Ζαγοράς, στην μνήμη της μάννας, κι εκεί πάνω θα γράψω ποια ήταν δώρο.



-Στόχος της ζωής μου δεν είναι να γίνω μια καλή blogger. Έχω άλλα όνειρα, καλύτερα!



-Έχω τα σχόλια των μπλογκ κλειστά γιατί, αν και είμαι υπέρ της ελευθερίας του λόγου, δεν είμαι υπέρ των διαφημίσεων τυχερών παιχνιδιών, πονηρών σελίδων, ή αργόσχολων! (Ξέρετε πως κάνοντας κλικ πάνω σε ένα σχόλιο, σας μεταφέρει στην σελίδα του όποιου πικραμένου. Γι' αυτό λοιπόν ο μετριασμός στο βασικό και κλειστά τα άλλα).



-Τώρα, για το άλλο, δεν το είχα σκεφτεί! Κανείς δεν πρόκοψε στον τόπο του, λένε, δεν ήταν κάτι που το περίμενα. Τους τίτλους ποτέ δεν τους κυνήγησα. Ο νοών, νοήτω!



-Τους μετρητές τους έσβησα όταν μου είπαν ότι είναι αφορμή διαφημίσεων και κυρίως όταν ανακάλυψα ότι είναι μούφα! Μπαίνει "χέρι" και πολύ εύκολα μάλιστα! Έλεγα κι εγώ! Ωστόσο, όταν ανεβάζω φωτογραφίες, θα τους χρησιμοποιώ για "παρέα"!



-Ναι, είναι αλήθεια πως έχω χάσει πάσα ιδέα για πολύ κόσμο του ίντερνετ και μου έχει φύγει ο πρώτος ενθουσιασμός. Μικρογραφία της ζωής είναι άλλωστε! Γι' αυτό απομονωθήκαμε όλοι και στην έξω ζωή και μέσα στα μπλογκ. Στο ευρετήριο είχα βάλει ένα γκάλοπ στο οποίο έδειξε η ψηφοφορία ότι το κυκλάμινο τους ενδιαφέρει για τα προσωπικά μου! Εκεί καταλήξαμε! Ματάκηδες! Τίποτ' άλλο!



Αυτά ήταν τα βασικά που ήθελα να πω.

Συγγνώμη που κούρασα τους άσχετους με τα μέιλ!

Έπρεπε όμως να ξεκαθαρίσω κάποια πράγματα με σύντομο τρόπο.